Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
checkin logo

Csekkolj be

egy NESCAFÉval az élményteli nyárba!

GYIK - Nescafé

NESCAFÉ® „CSEKKOLJ BE A NESCAFÉVAL” nyereményjáték

GYIK – Gyakran ismételt kérdések

Melyik NESCAFÉ termékekben találok kódokat?

Kizárólag a promóciós csomagolású NESCAFÉ Classic és NESCAFÉ Classic 3in1  termékekben. A 100 g-os és a 200 g-os kiszerelésű NESCAFÉ Classic azonnal oldódó kávék esetében a promóciós kód az üvegen található csomagoláson található. A NESCAFÉ Classic 3in1 termékek esetében a promóciós kód a stick csomagolás belsejében található

Mettől meddig tart a nyereményjáték?

A promóció 2019. július 1-től 2019. augusztus 31-ig tart. A nyereményjáték teljes időtartama alatt minden nap játszhatsz.

Hogyan vehetek részt a nyereményjátékban?

Vásárolj legalább egy, a promócióban résztvevő terméket, majd az üvegen található csomagoláson vagy a stick csomagolás belsejében  található 8 jegyű kódot töltsd fel a nyereményjáték időtartama alatt a www.jatek.nescafe.hu oldalon. Az első kód feltöltésével egy időben regisztrálnod is kell.

Ki vehet részt a promócióban?

A promócióban részt vehet minden 18. életévét betöltött, Magyarországon állandó lakhellyel rendelkező természetes személy, kivéve

·       a Szervezők vezető tisztségviselői, munkavállalói, megbízottjai és azok közeli hozzátartozói (Ptk. 685. § b.), 

·       a Játék lebonyolításában részt vevő egyéb közvetlen közreműködők és azok közeli hozzátartozói (Ptk. 685. § b.), 

·       valamint a Játékban résztvevő termékeket árusító kereskedelmi és vendéglátóipari egységek, illetve ezek tulajdonosai, vezető tisztségviselői, munkavállalói, vagy velük munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban állók, és mindezen személyeknek a Ptk. 8:1. § (1) bek. 2. pontjában meghatározott hozzátartozói.

Hova kell feltöltenem a kódot? 

A kódot a www.jatek.nescafe.hu weboldalon kell feltöltened, majd regisztrálnod az oldalon abban az esetben, ha a megadott e-mail címről még nem volt kódfeltöltés. Az első kód feltöltésével egy időben regisztrálnod is kell. A regisztráció az email cím és a kód megadása után történik. 

Figyelem: a www.jatek.nescafe.hu weboldalra kattintva a játékosokat a rendszer automatikusan átirányítja a www.nyerjanestlevel.hu weboldalra, ahol a regisztráció és kódfeltöltés kivitelezésre kerül, ez egy technikai megoldás, a pályázatfeltöltést nem befolyásolja. 

Hogyan történik a nyeremények sorsolása?

A napi nyeremények esetében a játék során napi 5 db előre sorsolt nyerő időpontot határoz meg a szervező. Amennyiben a kódfeltöltésed az előre sorsolt időpontban, vagy az azt követő legkorábbi időpontban történt, megnyerheted az általad, a kódfeltöltés során már kiválasztott nyereményt. 

A heti nyeremény esetében a játék során heti 1 db előre sorsolt nyerő időpontot határoz meg a szervező. Amennyiben a kódfeltöltésed az előre sorsolt időpontban, vagy az azt követő legkorábbi időpontban történt, megnyerheted a 100.000 Ft értékű Csepel ajándékutalványt.

A főnyeremény sorsolása 2019.09.02. napján 14:00-kor történik a lebonyolító telephelyén, közjegyző által, három tagú sorsoló bizottság részvételével. 

Mit nyerhetek?

Napi nyeremény
A promóció ideje alatt napi 5 db nyereményt sorsolunk ki, ez a promóció alatt összesen 315 db nyereményt jelent. A négy résztvevő márka nyereménye közül a kódfeltöltés során te választhatod ki a neked leginkább tetszőt.

Az alábbi márkák és nyereményeik közül választhatsz:

·       30.000 Ft értékű H&M vásárlási utalvány

·       30.000 Ft értékű Hervis vásárlási utalvány

·       1 db AmericanTourister Soundbox Spinner bőrönd

·       1 db InstaxMini 9 termékcsomag

Heti nyeremény
Heti 1 db 100.000 Ft értékű Csepel ajándékutalvány

Főnyeremény

1 db Peugeot 2008 SUV személygépjármű

Garantált nyeremény

Az első, sikertelen (nem nyertes) kódfeltöltés után minden regisztrált játékost megajándékozunk egy 10%-os utasbiztosítási kedvezménnyel, melyet email-ben, kuponkód formában kap meg. Ezt a kedvezmény 2019.12.31.-ig tudja a játékos érvényesíteni a www.biztositas.hu oldalon, a Biztosítás.hu bármelyik utasbiztosítási termékére.

Hogyan kell kiválasztanom, melyik napi nyereményt szeretném megnyerni?

A kódfeltöltés során egy legördülő menüsorból választhatod ki a napi nyereményt. Minden újabb kódfeltöltésnél újabb márkát/nyereményt választhatsz.

Hogyan történik a nyeremények érvényesítése?

A nyereményt és az azzal kapcsolatos információkat az általad a regisztráció során megadott e-mail címre a lebonyolító ügynökség, a Digital Kids Kft. továbbítja. Ritkán, de előfordulhat, hogy az értesítő email a Spam/Levélszemét mappába érkezik, így ezt is ellenőrizd a kapcsolatfelvétel során. 

A beváltás feltételeit a partnerek egyedileg határozzák meg, így annak feltételeiről a Játékszabályzatban, vagy a partner honlapján és a márkaboltokban tudsz érdeklődni. Egy vásárlás alkalmával egy nyereményre vonatkozó kedvezmény váltható be, más akcióval/promócióval nem vonható össze. A nyeremény készpénzre nem váltható, értékéből készpénz nem adható vissza. A nyeremény csak termékekre váltható be, az ezen felül jelentkező szállítási költség adott esetben külön kerül felszámolásra és a nyertes játékost terheli. 

A promócióban részt vevő márkaboltok és weboldalak listájáról a Játékszabályzatban tájékozódhatsz. 

Mikor értesülök róla, hogy nyertem?

A kódfeltöltés után 24 órán belül értesítést kapsz a regisztrációkor megadott e-mail címedre, hogy a feltöltött kóddal nyertél-e.

Azért nem a feltöltés pillanatában kapod meg az értesítést, mert szeretnénk elkerülni a visszaélések lehetőségét, így ezúton is köszönjük a türelmedet!

Mit kell megőriznem a kódbeküldést követően?

A játék végétől számított 90 napig mindenképpen őrizd meg a csomagolást, amivel játszottál, valamint a hozzá tartozó tételes blokkot/számlát, mert nyereményedre való jogosultságodat ezzel kell igazolnod (a 100 g-os és a 200 g-os kiszerelésű NESCAFÉ Classic esetében a promóciós csomagolású üveget, míg a NESCAFÉ Classic 3in1 termékek esetében a promóciós stick csomagolást kell megőrizned).

Ha esetleg nem nyertél, akkor is őrizd meg a csomagolást, mert tartaléknyertesként is kizárólag a csomagolás ellenében veheted át a nyereményed. Emellett mindenképp őrizd meg a vásárlást igazoló tételes blokkot vagy tételes számlát!

Mit kell tennem, ha nyertem?

Ha nyertél, egy e-mail üzenetet fogsz kapni, amelyben egy linken keresztül ellenőrizheted a regisztrációkor megadott adatokat. Ezután nyertességedet igazolnod kell a nyertes kódot tartalmazó promóciós csomagolás és a vásárlást igazoló, tételes blokk vagy számla bemutatásával. A nyertesértesítő emailben találsz majd egy linket, amelyre kattintva egy webes felületen keresztül fel tudod tölteni a csomagolásról és a blokkról/tételes számláról készített jó minőségű fotót. Ez a legegyszerűbb módja az érvényesítésnek, de emailben is beadhatod a pályázatot, melynek során azt kérjük, hogy a nyertes kódot tartalmazó eredeti csomagolásról és blokkról vagy számláról készült fotót küldd el csatolmányként a  nescafe@feat.hu email címre. Amennyiben a beküldött fotó nem megfelelően azonosítható, úgy az eredeti csomagolás és blokk vagy tételes számla postai úton való beküldése szükséges a Digital Kids Kft. részére az 1013 Budapest Pauler utca 11. 2.em. címre (érdemes ajánlott küldeményként feladnod és a feladás előtt lefotóznod a kódot). 

Hogyan és mikor jutok a nyereményemhez?

Az egyes nyeremények átadási időintervalluma változó, erről a Játékszabályzatban tájékozódhatsz, illetve kollégáink a kapcsolatfelvétel során is igyekeznek kellő információt biztosítani a kiküldésről.

Hány ajándék nyertese lehetek?

Egy Játékos egy napon összesen 1 db napi, a Játék teljes időtartama alatt pedig maximum 10 db napi és 1 db heti nyeremény átvételére jogosult.

Mia teendőm, ha további kérdéseim lennének?

A játékkal és a nyereményekkel kapcsolatos további információért a nescafe@feat.hu email címre írva tudsz érdeklődni, míg a NESCAFÉ termékekkel kapcsolatban a Nestlé Fogyasztói Szolgálatát keresheted a 06 80 442 881 telefonszámon vagy az info@hu.nestle.com e-mail címen

 

Heti nyertesekNapi nyertesek

Június 11.